Az STKH Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati rendszert fejlesztett, mely segíti az ügyfélszolgálat munkáját, de fő célja ügyfeleink kiszolgálása online felületen. A szoftver alkalmas arra, hogy emberi beavatkozás nélkül „önállóan” szolgálja ki a bejelentkező ügyfeleket a nap 24 órájában, az ügyfél azonosításától egészen az ügy elintézéséig.
A szoftver azért született, hogy ügyfeleink telefonos, e-mail-es és személyes ügyintézés nélkül is választ és megoldást kapjanak a kérdéseikre, problémáikra. Ezzel rengeteg időt tudnak megtakarítani.
A platform az STKH honlapján (www.stkh.hu) érhető el, ahol különböző témakörökben, ügyekben tudnak információhoz jutni ügyfeleink:
- kapcsolatfelvétel és céges információk pl.: Milyen telefonszámon hívhatom az ügyfélszolgálatot?
- telephelyekkel kapcsolatos információk pl.: Hol tudok zöldhulladékot lerakni?
- ürítéssel kapcsolatos információk pl.: Elviszik a szemetet húsvét hétfőn?
- számlázás és szerződéssel kapcsolatos információk pl.: Mit kell tennem új szerződés kötésekor? Hogyan fizethetem a számláimat átutalással?
- edényekkel és konténerrel kapcsolatos információk pl.: Sérült az edényem, hogyan járjak el?
- társasházi információk pl.: Közös képviselővé választottak, mit kell tennem?
- veszélyes hulladékkal kapcsolatos információk pl.: Milyen veszélyes hulladékot rakhatok le?
- matrica és zsák információk pl.: Mit tegyek, ha matricát ragasztottak a kukámra?
A rendszer használata nagyon egyszerű, a témakör kiválasztása után kérdések és azok válaszlehetőségei vezetik végig az ügyfeleket a megfelelő megoldásig.
Bízunk benne, hogy az ügyfelek és a megbízó önkormányzatok elégedettsége növekedni fog.